Bilder från gårdagen:



1. Emma hittade den skyldige.



2. Jag hittade min cykel.



3. Vi hittade vinterkänslorna.



4. Och sen hittade vi också vägen till Friskis.

Imorgon är det tenta. Nervositeten har inte riktigt börjat infinna sig, men jag känner mig iallafall så färdig-pluggad man kan vara. Idag ska jag bara bläddra igenom böckerna (okej, titta på deras framsidor) och försöka intala mig själv att jag kan det här, packa ner allt och se till att inget otillåtet material följer med. Nu är det bara att köra!

Kommentarer
Postat av: Malin

Lycka till. Det går säkert bra :)

2009-12-21 @ 13:25:00
URL: http://mullen.blogg.se/
Postat av: Mamma

Lyckatilllyckatilllyckatilllyckatilllyckatilllyckatilllyckatilllyckatilllyckatilllyckatilllyckatilllyckatilllyckatilllyckatilllyckatilllyckatilllyckatilllyckatilllyckatilllyckatilllyckatill!!!!!!!!!!

2009-12-21 @ 14:34:18
Postat av: Caroline

Stort lycka till imorgon!

2009-12-21 @ 20:49:39
URL: http://engvall.almblad.se
Postat av: Moster E

Lycka till med tentan hojtas det från Runtuna också!

Och ha det så riktigt skööönt på jullovet!

Kraaam

2009-12-22 @ 06:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0