Nu ni, har far ni bilder!

Jag vet, bildtorka ar trakigt. Sa, varsagod. Se och njut, sanningen om den senaste BP-veckan pa andra sidan jorden:



Vi har varit vid light house, Byron bay.





Vi har haft en underbar valborg. (Mikaela! F&F-trojorna ar basta partyoutfiten! Vi alskar dem!)



Vi har spelat kort. (Okna foljer med ut i varlden, ser ni?)



Vi har sovit i sovsal.



Valborg var det, ja.



Vi har borjat bli backpackers pa riktigt, se bara! Dagens middag i vantan pa bussen mot Surfers Paradise.



Varat hem for tillfallet.



Var utsikt for tillfallet.



Surfers paradise.



Hoppbild 1.



Hoppbild 2.



Stranden i Surfers Paradise. Lite mer folk an i Byron bay.



Lite mer affarer i Surfers finns det ocksa.



Skylten igen.



Sadar. Vi lever alltsa fortfarande och ikvall ska jag ata korv. Vet ni hur mycket jag langtar?

Kommentarer
Postat av: Amanda

NEGER :P

2009-05-03 @ 17:40:29
URL: http://amandatelg.blogg.se/
Postat av: Malin

åh, fyfan vad avundsjuk jag är din jävel ;P Ja de får vi verkligen ta o göra. Och nej tänker aldrig försöka få ner en hel ask Ben & Jerry´s :P Pussa på Australien från mig !

2009-05-03 @ 18:09:31
URL: http://cord.blogg.se/
Postat av: Bea

Gaah, snygg du är kvinna! o vad roligt ni ser ut att ha :)

2009-05-03 @ 18:23:01
Postat av: pappa

Snygg plastpåse! kul att ni har det bra. Fina vyer morsan tycker att det är dags att starta poolen.kram

2009-05-03 @ 19:16:14
Postat av: Caroline

Underbart att se att ni har det så bra! NJUT NJUT NJUT!

2009-05-05 @ 08:30:32
URL: http://www.14artillsalu.se
Postat av: Petronella

Roliga bilder! Njut nu av seglingen! Jag ar avundsjuk!! =)

2009-05-07 @ 12:13:04
Postat av: Malin

Heeeej!

Fan vad grymt, no bor i exakt samma rum som vi bodde i i Surfers Paradise!!

Hoppas ni har det grymt i Aussi!



/Malin, sofia och Johan

2009-05-08 @ 06:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0