Gästbloggare nummer två.

Jag har fått äran att klottra ned min sprudlande basgrupp- tillika huskompis Sara Landin. En kvinna som med sin glädje kan förgylla vilken dag som helst, oavsett om bilar har bombats utanför ens fönster eller när paragraferna i lagboken bråkar med en.

Sara ger den ack så nödvändiga kryddan till ett förhållandevisst smaklöst program! När Sara Landin talar om hur hon ska ta oskulden på sin "Gubbe" börjar ens smaklökar vibrera av både välbehag men också av oro.

Oron är dock obefogad. För Sara Landin använder termer som en pöjk ifrån Dalarna inte alltid använder, men jag lär mig! Hennes håriga och slickande "Gubbe" borde vara oerhört tacksam för att han får ynnesten att spatsera med yrvädret Sara Landin. På samma sätt som jag själv är tacksam!

Simon


Kommentarer
Postat av: Liza

Vem är denna Simon? Honom gillar vi!

Ses imorgon snippan!

/Your BFF.

2009-11-19 @ 14:49:22
URL: http://barfotabarn.blogg.se/
Postat av: Malin

Nej jag har inte varit med förut, men nu måste jag passa på eftersom det blir min sista vår i Uppsala :)

2009-11-19 @ 15:59:27
URL: http://mullen.blogg.se/
Postat av: mikaela

Jag gillar också simon!

2009-11-19 @ 17:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0