Vem har sagt att Friskis & Svettis är enkelt?

Puh.
Mannes skivstångspass var fullbokat och inte lyckades vi knipa åt de sista obokningsbara platserna, nej - det var bara att knata ner till den stora salen och skutta runt på gympapasset istället. Jag vet att jag redan har kommenterat mina gymnastiska färdigheter förut, men någonstans trodde jag ändå att vi (ja, Emma, vi är ett kollektiv nu) någon gång skulle lära oss och att vi vid det här laget faktiskt skulle kunna göra rätt med både armar och ben samtidigt.
Men. 
Alla hoppar till höger.
Sara och Emma hoppar till vänster.
Alla följer koreografin.
Sara och Emma hittar på en egen.

När ska vi lära oss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0