Kiruna på en dag









Jag avslutade min norrlands-vistelse med en roadtrip till ännu mera norrland: Kiruna! Det blev ett besök i gruvan (jag tänkte skriva att jag var bäst på att borra vinkelsalvor men om jag ska vara ärlig var det så läskigt där nere att jag körde bil med handbromsen i) och en brunch med Linda. Hur bra som helst! Att det tog fyra timmar längre än de beräknade två att ta sig hem med SJ från Arlanda och att historien slutade med taxi (pappa) från Södertälje är en annan sak. Nu är jag hemma på Eriksdal och jag kan äntligen koppla av på riktigt för JAGKLARADETENTANJAGKLARADETENTAN!

Kommentarer
Postat av: Typ plast-svärmor

Skönt att höra du har landat hos mor och far!

Ha nu en riktigt, riktigt God Jul!



Kramizar

2010-12-23 @ 08:35:04
Postat av: Caroline

Ha en fantastisk jul allihopa!

2010-12-23 @ 09:20:51
URL: http://blogg.aftonbladet.se/carolineengvall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0