Sara som Kalla?

Jag pratade med mamma igår, samtidigt som starten gick i vad som skulle bli Kallas och Sveriges första OS-guld och plötsligt sa hon att "Sara, tänk - det där kunde ha varit du!" Till saken hör att jag knappt kan stå på ett par skidor, men varje gång ett mästerskap går av stapeln blir vi (som säker de flesta) emotionellt involverade i alla framgångssagor, motgångar och framgångar. Idag vaknade jag dock inte upp som OS-medaljör (jag valde nog fel sport..) i Kanada, utan fick istället försöka cykla till biblioteket i snömodden. Äsch, jag satsar på att toppa OS-formen på kvällens spinningpass istället. Mamma, jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Och jag älskar dig! Precis som du är!

2010-02-17 @ 15:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0