Busted?



Jag och Emma har slutat köpa hem socker, eftersom vi då lever på kladdkakor i stället för mat. På riktigt. Ibland blir dock det där sötsuget för stort ändå. Den där kvällen när jag skulle vara med mig själv och ta det lugnt slutade med en hetsjakt i köket efter något gott och i ett hörn hittade jag florsocker - vilket fungerade alldeles utmärkt för att åstakomma en kladdkakssmet! Något skamsen berättade jag för Emma dagen efter om mitt påhitt, varpå hon fnissar lite och erkänner att hon minsann hade "bakat chokladkaka på florsocker i förrgår".

Jag vet inte om det är bra eller dåligt, men vi kan bara konstatera att jag och min fina kombo till och med har börjat tänka likadant. Idag blev hon dock påkommen, eftersom hon hade efterlämnat lite för mycket bevis...

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha ni är knäppa! :)

2010-01-27 @ 11:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0