Studentliv

 

Ni kanske tycker att det är konstigt att gå ut på en tisdag (det tyckte jag också för ett halvår sen, nu är det mer konstigt att inte göra det) men något som jag fortfarande är skumt i mina ögon att Snerikes har en 200 meter lång kö in till klubben.. HALV NIO! Nåväl, igår hann vi iallafall ta lite skaka-på-huvudet-kort och mingla runt på stadens resterande nationspubar.

 

Idag var det det självstudier på Ekonomikum som gällde och titta - vi lyckades nästan vinna vem-kan-sitta-kvar-längst-i-biblioteket-tävlingen. Jag vet egentligen inte om det är jullovet som har gett alla nya krafter eller de nya kurserna som har gett alla prestationsångest, det enda jag vet är att det är hets i biblioteken nu!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jaa lördag funkar för mig :)

2010-01-21 @ 09:37:41
URL: http://mullen.blogg.se/
Postat av: Malin

Kl 1 är en bra tid. Jag ska träffa Camilla imorn så jag hör av mig när jag har pratat med henne :) Kram

2010-01-21 @ 18:23:50
URL: http://mullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0