En alldeles vanlig torsdag..

Idag har dagen varit ganska smärtfri: jag bara nästan ramlade med cykeln i snöslasket, bara nästan häftade mig själv i tummen, bara nästan lastade på alldeles för mycket vikter på skivstången och bara nästan blev vindögd av allt läsande. Jag ska dock inte klaga, vi hade ett bra seminarium om hyresrätt på eftermiddagen och efter fem bullar från påsen mamma hade med sig i söndags kan det inte vara annat än bra. Nu ska jag gå in till Emma i rummet bredvid och försöka reta gallfeber på henne. Yo!


Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Ja, det är lurigt med våren. Man halkar på lömska isfläckar med både cykel och med skor, man tar på sig vårjackan fast det är för kallt. Men vad gör man inte när man längtar efter våren?! Är vårjackan på än?!

2010-03-12 @ 13:50:31
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Jakubselina

Good web with cool info. Thanks.

2011-04-09 @ 20:57:51
URL: http://jakubselina.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0