I väntan på hemtentan



Godmorgon allihopa! I dag är det allvar för juriststudenterna i Uppsala: vi ska skriva hemtenta. Klockan 10 släpps frågan och efter det har vi 24 timmar på oss att skrapa ihop 10000 tecken som också ska vara någorlunda vettiga åsikter som förhoppningsvis också är på rätt spår. Det enda vi vet är att det kommer handla om någonting inom immaterialrätten, så just nu gäller det att plocka fram alla böcker, anteckningar, ladda upp och lägga chokladen på kylning. Ni får en bild på mitt nystädade rum så länge. Gissa min favoritfärg?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh, vad roligt med immateriallrätt. Det är mitt område det. :)

2010-10-06 @ 07:52:56
Postat av: Annika

Jag gillar tv:n ;)

2010-10-07 @ 11:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0