Dagen då vi träffade Torgny Håstad



Jag tror inte det finns några mer kändiskåta människor än juriststudenterna. Och då menar jag inte att de (ja, jag menar de och inte vi) blir alldeles till sig om Bradley Cooper eller Måns Zelmerlöf skulle kika förbi (jag räknar mig själv mer till den kategorin) utan här snackar vi juristkändisar. Adlercreutz, Bull och Bernitz är de coolaste snubbarna man kan träffa enligt de här studenterna och eftersom juristernas jurist Torgny Håstad höll dagens föreläsning var alla (utom jag, då) alldeles till sig. Att några somnade under tiden och att de flesta andra ritade rebusar (eller, de flesta.. jag alltså) i anteckningsblocket medan herr Håstad pratade om äganderätt spelar liksom ingen roll - för idag har vi träffat honom, legendernas legend. Och Sara (den andra) fick hans autograf i lagboken. I say no more.

Kommentarer
Postat av: Maja

haha så himla kul det var, jag är stolt!

2010-09-20 @ 21:10:13
Postat av: Sara

Lycklig tjej! =)

2010-09-21 @ 17:18:22
URL: http://sarasaamel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0