Min kameraskärm är sönder så jag ser inte vad jag tar kort på



JAA! Ni ser inte i syne - jag har 1. jeans på mig (hur många år sen var inte det?) och 2. en röd tröja (jag hatar inte bara blommor, jag hatar att ha rött på mig också). Ni kanske inte ser loggan, men anledningen till denna uppståndelse är alltså Intersport. Det har varit och är en hård helg med jobb både fredag, lördag och söndag. Jag ska dock inte klaga för nu har jag både vant mig vid den röda färgen och gått in jeansen litegrann. Woho!

Kommentarer
Postat av: Liza

INTERSPORT ÄGER! Jag har också en röd tröja. Men en långärmad. Och så har jag en Intersport-jacka. Och en svart huvtröja. Hehe. I Norrland finns det resurser.

2011-02-13 @ 11:13:52
URL: http://barfotabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0