Morgonpigga tjejer

Bara två konstateranden idag: 1. Jag är morgonpigg. 2. Mathilda är morgonpiggare. Gick upp kvart över sex för en morgonpromenad för att mötas av en redan fullt påklädd och redo Mathilda. Kanske inte en jättesensation, men till saken hör att hon var ute i igår (och förmodligen fortfarande full när vi vaknade, men det kommer hon aldrig erkänna). Mathilda är bäst!



Bilden har inget med texten att göra och tjejen till höger är inte ens Mathilda, det är ju allas vår Hanna.
Jag tyckte bara jag var snygg i håret.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Du har verkligen fattat allt rätt idag, Sara. Hanna är Hanna och alltid värd att visa upp på kort, du var sjukt snygg i håret och jag tänker inte erkänna att jag var full eftersom jag inte var det!

2011-02-09 @ 21:01:10
Postat av: Kajsa

Åh, vad kul det är när du bloggar såhär mycket som du gör nu! Då kan ju till och med jag hänga med lite!! :) KRAM PÅ DIG!

2011-02-10 @ 08:30:52
Postat av: emma

du är alltid snygg! :)

2011-02-10 @ 15:07:16
URL: http://emmaleven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0