Sara som mormor?



Igår var jag barnvakt och hämtade "mina" barn på skolan när en kompis till sjuåringen tittade på mig och sa "är du Claras mamma?" Jag skrattade lite och skakade på huvudet, varvid ungen tittade fundersamt på mig och fortsatte med "jaha, så du är hennes mormor?" Hehe. Man kan undra vad bilden har med det att göra, men efter jobbet cyklade jag som en dåre till Jontes stuga, där vi hade reunion med Egypten-gänget från i höstas. Det kändes bra att få dansa lite Kleopatra-dans igen och det var inte många som hade glömt bort mina ramsor minsann. Våra reccar är bäst!

Kommentarer
Postat av: Liza

Och Orehag verkar vara på gång som vanligt. När ska jag få träffa denna festprisse?

2011-02-04 @ 18:34:30
URL: http://barfotabarn.blogg.se/
Postat av: Sara

Martin är alltid på gång! :)

2011-02-04 @ 19:59:11
URL: http://landin.blogg.se/
Postat av: Mr M

Det enklaste sättet att träffa honom är nog att komma till Uppsala. Men det är ju vad jag tror!

2011-02-05 @ 10:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0