PM-hets

Jag sitter just nu på juridiska biblioteket, JB. Det är något som jag bara brukar göra när jag måste (varför? sätt alla betygshetsande jurister i samma rum, ge dem en bok att slåss om och ja.. ni fattar?) och idag är det en sådan måste-dag eftersom PM-inlämningen närmar sig. En förutsättning för att det överhuvudtaget ska bli något PM är att det är någorlunda tyst runtomkring mig och därför är det sjukt irriterande när...

1. Någon snyter sig var femte minut.
2. Någon äter nötter och prasslar i påsen var sjunde minut.

Som ni kanske gissar sitter den här "någon" bredvid mig och nu öppnar hon dessutom en godispåse (måste vara det värsta - både prasslar högt och gör mig godissugen). Som hämnd ska jag nu äta min morot och smaska så högt jag bara kan. Hoppas hon stör sig på det.




En energidryck kanske vore något?

Kommentarer
Postat av: emma

Hahahhahahaha

2011-02-07 @ 15:38:07
Postat av: Sara

Åååhhh, den där bilden hade jag glömt bort! =)

2011-02-07 @ 19:16:28
URL: http://sarasaamel.blogg.se/
Postat av: maria

haaha, du är en bf! (bitterfitta, jag och hjelmet har myntat ett nytt uttryck)

2011-02-07 @ 19:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0