Var brinner det?



Igår gick brandlarmet igång i hela huset. Folk kastade på sig ytterkläder och sprang ut innan jag ens förstod att det inte var ett skämt, så att jag blev stressad var bara förnamnet. Jag kunde inte hitta mina vantar, jag trasslade in mig i jackan och drabbades av en akut vad-ska-jag-rädda-om-hela-huset-brinner-ner-ångest. Vad är viktigast? Dator? Kläder? Fotoalbum? Jag drabbades av någon sorts blackout men lyckades ta mig ut ur huset innan branden (som såklart inte var någon brand) spred sig. Ut kom jag, till en folksamling som diskuterade vem det var som hade misslyckats i köket. Och där stod jag med det enda jag lyckats få med mig ut. Kladdkakan.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha det var kanske ingen som blev förvånad! Men lätt att man räddar kladdkakan först! Sjukt kul!

2011-03-06 @ 12:44:00
URL: http://mullen.blogg.se/
Postat av: maria

hahahhaa, det där gjorde min dag, tack!

2011-03-06 @ 15:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0