FREDAGSNÖJE

Vi har precis insett att USF lånar ut cyklar gratis till studenter, hur bra är inte det? Vi bestämde oss för att prova...
 
 
...och såhär lyckliga blev vi av det!
 
 
Första stoppet: Dunkin Donuts! (Mattis, jag provade en pumpa-muffin.. vad hände?)
 
 
Andra stoppet: Lettuce Lake Park..
 
 
 
 
 
Finn ett fel (förutom jag)?
 
 
På vägen hem tog cykelbanan slut och vi fick cykla några omvägar för att undvika den fyrafiligajättevägen. Trötta och glada kan vi nu ta oss an dagens skoluppgift: skriva en "critique" på en folkrättsartikel!

Kommentarer
Postat av: Mamma Anne

Är det en alligator?

2012-11-11 @ 11:30:12
Postat av: Mattis

Pumpamuffin?!?! Jag säger ju att jag inte känner igen dig längre!!!

2012-11-11 @ 13:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0