DET DÄR MED KONTRASTER.

 
Det är inte alltid enkelt att vara utbytesstudent:
 
1. Jag fick 120 % på ett av proven förra veckan (!) och kom gråtande ut från provet i Constitutional Law igår (!!)
2. Klockan 12.02 solade jag vid poolen igår. Klockan 12.04 var det åskoväder.
3. Utomhus håller börjar vi svettas efter två minuter. Inomhus håller vi på att frysa ihjäl.
4. Igår hade jag lite hemlängtan. Imorgon kommer mina föräldrar!
5. Förra veckan hade jag näsan i skolböckerna hela helgen. Nästa helg ska jag hänga i Key West.

Kommentarer
Postat av: Mattis

Åh, ha det så kul på Key west!! :) Det kommer säkert bli hur fint som helst!! :)

2012-10-03 @ 15:44:32
Postat av: Sanna Svedin

Superfin blogg du har! Är allt bra med dig? :) Kolla gärna in på min blogg där det pågår en veckans blogg tävling!

2012-10-04 @ 08:20:12
URL: http://gottagetdown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0