Bahamas

Hello!
Ni som känner mig vet ju att jag gillar 1.. Sol och 2. Mat.
Vet ni? Jag har varit i paradiset. På riktigt. Karibienkryssningen uppfyllde alla våra förväntningar och mer därtill.
Som sagt - vi gillar mat och med trerättersmiddag varje kväll, 24-timmarspizza, glassmaskin och midnattsbuffé
har ordet mätt fått en ny innebörd. Vi gillar ju också sol och det levererade Bahamas så bra att min näsa nu ser
ut som Rudolfs. Vi har firat Bahamas independence day på ön Nassau, varit på diverse shower och ståuppare,
njutit av en riktig säng, varit på hiphopklubb (Emma var överlycklig för musiken, Vi andra stod mest rädda i ett hörn..
Vi stack ut lite från mängden med våra blonda hår och blommiga klänningar), dansat loss på pooldäck, druckit oräkneligt antal glas lemonad, varit på hairychest competition (inte som tävlande, utan som åskådare då...) Nu är vi tillbaka på en koa-kamping i Fort Pierce med våra konservburkar och är laddade (och fortfarande mätta) för att köra bil upp längs östkusten. Puss på alla!

Kommentarer
Postat av: SaraLi

Det låter magiskt. Hoppas ni har laddat massa bilder som ni kan visa sen!

Saknar er!

2011-07-12 @ 12:19:50
Postat av: J.

Karibienkryssningar är verkligen fantastiska, har varit på flera jag med, och bara älskar det! :)

2011-11-28 @ 18:52:48
URL: http://www.karibienkryssningar.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0