Naples

Hello! Vi börjar nästan bli lite patriotiska här, vi också. Igår firade vi 4th July med några tusen amerikaner på Fort Mayer Beach. Det var nationalsång, fyrverkerier och tårar (inte från oss då, men från snubben bakom) halva natten. Nu börjar vi närma oss Everglades, vilket känns eftersom vi har delat bil med ungefär lika många mygg som det fanns amerikaner på stranden igår. Som tur var gick det att uppgradera till en lite stuga istället så inatt hoppas vi på lite mer sömn. Jag åt precis yoghurt med kanelbulle-smak. Har jag sagt att jag gillar USA? Dagens i-landsproblem är att mina ögonbryn har blivit blonda och att jag tydligen ska klippa Emmas hår nu(?). Jag frågade henne imorse när jag duschade senast (svårt att hålla koll) och på det svarade hon "det var ju alldeles nyss.. Jag duschade i förrgår och du duschade väl bara en dag innan mig...?" Vi  gillar campingliv! Imorgon ska vi hälsa på krokodilerna i    Everglades innan vi åker Miami. Love from Sara (som nu har duschat) och gänget. PS. Mamma! Jag vill inte göra dig orolig, men här sitter det varningsskyltar för pantrar uppe. Du kanske hade rätt ändå? PS2. Mathildas pappa! Läget är under kontroll och vi låser bilen om oss på nätterna. Mathilda sköter sig ganska bra också, förutom att hon inte kan hantera sollotion (solen?) ordentligt - Minilobster kallar vi henne. Vi förmanar henne, men hon skrattar bort det och säger att pappas försäkring täcker brännskador?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hahahahaahhaa

2011-07-07 @ 23:16:42
Postat av: Linda

Hahaha! Jag dööör i skratt. Saknar er, ses snaaart :)

2011-07-13 @ 20:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0