WALK IN TAMPA.



Igår tog vi på oss promenadskorna och gav oss ut med målet att bekanta oss med omgivningen. Stopp ett var en av poolerna vid vår lägenhet.





Vi bor i ett färgglatt hus!



Nästa stopp: campus!



USF Bulls är poplära...



Campus var sjukt stort, vi fick fråga alla vi mötte efter vägen.





Det var fint väder fram till typ tre. Då kom stormen. Jag höll på att kissa ner mig vid varje blixt, men Therese var lugn och lyckades lotsa in oss på Wallmart. Där har de bland annat kanelbullar.



Min tanke är att jag ska säga ja till alla möjligheter/utmaningar som kommer i min väg. Därför kändes det självklart att gå på kvällens zumbalektion när jag läste lappen utanför våran lägenhet när vi kom hem efter vår långpromenad. Jag hann inse försent att det bara var två ledare, en överrörlig tjej och två killar som stod i hörnet och skrattade som tyckte det var en lika bra idé. Men! Nu har jag rört mina höfter mer än jag gjort i hela mitt liv, lovat att komma nästa vecka (åh, herregud..) och fått några nya vänner. Yes man!

Kommentarer
Postat av: SaraLi

Det ser ut som att ni kommer ha det ganska gött. :)

2012-08-22 @ 13:54:00
URL: http://saraliohman.blogg.se/
Postat av: Caroline

Åh vad roligt att få följa ditt och ert liv over there. Du är så modig som gör det här. Heja heja heja!

2012-08-22 @ 20:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0