ETT VANLIGT KLASSRUM I USA

 
Här sitter jag och Therese varje tisdag och torsdag mellan 9.30 - 10.45 och blir grillade av Professor Vanden. Han har nog lärt mig allra mest den här terminen: inte bara om folkrätt, utan om att våga ha fel och inte oroa sig. Han går mellan raderna och slänger ur sig frågor som "Ms. Landin, vilket afrikanskt land blev självständigt först?" trots att det var FN vi skulle ha läst på inför lektionen. Det är bara att gilla läget, strunta i att den engelska gramatiken blir fel och gissa. Och ja - jag har nästan börjat gilla heltäckningsmattor vid det här laget. Tur att jag snart åker hem.
 

Kommentarer
Postat av: SaraLi

Det där ser FETT tråkigt ut. Jag tycker att du borde komma hem, typ NU, istället.

2012-11-30 @ 11:30:45
URL: http://saraliohman.blogg.se
Postat av: Sara

Hahaha, fett mannen! Jag kommer!

2012-11-30 @ 13:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0