Bilandet fortsatter...

Hej allihopa! Nu sitter jag i Fox Glaciar. Efter valsafarit i Kaikoura (dar jag och Elin fick se tva sperm whales, salar och 100 vilda delfiner pa en gang - otroligt!) bilade vi till Greymouth. Stannade bara en natt for att sedan aka vidare till Franz Josef-glaciaren. Darifran till dar vi ar nu ar det bara tre mil och vi har vandrat langs langa leder, spanat in glaciarerna och forundrats av den har otroliga naturen. Det ar galet! Om jag och Sarali far saga det sjalva borjar vi bli ganska bra pa att kora vanstertrafik nu ocksa, hehe. Vagarna ar lika krokiga som ostbagar och vi far nastan tryckutjamna oronen emellanat. Jag och Sarali sover i bilen. Det ar en upplevelse det ocksa, ma jag saga.

Love you all.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon, hoppas du får en fin dag :)

2009-04-15 @ 06:07:28
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: Emma

Var sover elin? :P

2009-04-15 @ 11:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0