Nu ska det ridas!



Haha, vet ni vad jag har hittat? En medryttarhäst! Får jag presentera Silla - en nordsvensk som bor två kilometer från oss, har världens trevligaste ägare (som förövrigt var hon som översatte Wendy och skrev böckerna om Sara och fullblodsmysterierna - alla ni som var hästgalna som små kommer väl ihåg?) är jättetrevlig och står uppstallad på ett kanonstall med ridbana och fina ridvägar. Silla kan knappt gå rakt fram, hon vet inte vad ledande tygeltag betyder och är så tjock att sadel åker runt när man hoppar runt. Men, vet ni vad? Jag är så jävla glad.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Grattis!! :D Är så glad för din skull!



Och ja - minns både Wendy och böckerna. Good times!

2009-12-09 @ 20:38:04
URL: http://sannibannibus.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh, vad roligt för dig! =)

2009-12-09 @ 22:54:17
URL: http://sarasaamel.blogg.se/
Postat av: Kajsa

GRATTIS! Ser framemot mer hästbilder på bloggen...

2009-12-10 @ 08:12:48
Postat av: Bea

Hahaahaaa, jag dör, tack det här gjorde min dag, från L:A 1:or till en tjock nordsvensk!!! Men jag vet hur det är med abstinens så vad som helst är bättre än inget, YOU GO GIIIRL! :D

2009-12-10 @ 19:23:11
Postat av: Caroline

Vad roligt - och vilken SÖT häst! Grattis! Var det Tessans kontakt?

2009-12-10 @ 20:47:43
URL: http://engvall.almblad.se
Postat av: Anonym

Åh, va roligt! De böckerna var mina favoriter!

Grunnar på om Filur ska få flyta upp hit???



KRAM

2009-12-10 @ 22:08:20
Postat av: Anna

Ha ha, Sillisen vet VISST vad ett ledande tygeltag betyder - men hon s-k-i-t-e-r i det! :D

Kul att du har börjat rida henne, och jättesnällt att du tar hand om djuren nu när jag ligger här hemma och häckar i sängen med datorn på magen. Jä*la baciller! :(

2009-12-15 @ 13:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0