Forsta uppdateringen fran BKK.

Ah, vart ska jag borja? Flygresan gick bra, dock var det mycket turbulens under sakert en halvtimme och mina hispsiga (las: flygradda) vanner skramde upp mig och tillsammans svettades vi floder och holl varandra i handerna tills det var over. Vi mellanlandade i Kuala Lumpur, tittade pa lite palmer och flog sedan vidare till Bangkok.

I Bangkok hittade vi varat hostell (WE LOVE HOSTELS!) som var riktigt fint (lyx for 35 kr!) och sedan knatade vi till MBK for lite shopping. Pa kvallen borjade jetlaggen gora sig pamind (mina flygradda vanner sov ingenting i planet och eftersom vi hade varsin tv i satet framfor oss hade inte heller jag tid att sova, det fanns allt fran de senaste filmerna till musikvideor) och vi kunde inte halla oss vakna langre an till atta. Dock hann vi traffa var forsta backpackervan som vi spelade kort med - sa, nu kan vi spela tecken pa engelska!

Nu ska vi bege oss till Southern busstation och forsoka hitta en buss som tar oss till Hua hin. We want beaches.

So long.

MAMMA - Allt gar bra, vi ar den perfekt backapack-trion.
CAROLINE - Den 28:e it is.
SOFIA - Ja, vi har kommit fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0