Manligt vs. kvinnligt

Det här är egentligen hemlig information, men jag börjar oroa mig för att jag och mina vänner är lite för manliga i vårt sociala umgänge. Lyssna på det här: Igår spelade vi spel. Rappakalja. Det går ut på att man ska gissa på vad ord betyder och själv försöka få spelarna att tro att din förklaring är den rätta. Efter två omgångar spårade det ur och skrev istället de äckligaste och mest perversa förklaringar vi kunde, läste upp dem för varandra och skrattade tills vi grät. Det kanske bara är ett sammanträffande, men då har jag inte berättat om fisen som vi tände eld på eller om sms-konversationerna vi brukar hetsa.

Det är tur att jag och Emma brukar låtsas att vi lever i en musikal ibland.


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hmm.

;)

2010-03-09 @ 12:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0