Vad är väl en dag på JB...

Mina ögon går i kors, biblioteket börjar bli tomt och jag förstår ungefär bara hälften av allt jag skriver, men tolvtimmarsdag på JB (juridiska biblioteket) känns väldigt värt när:

1. Jag har fått ett extrajobb. Varje tisdag ska jag vara barnvakt/aupair/hämtahembarnenfrånskolan-are och laga middag, göra läxor och umgås med två gulliga tjejer.

2. Jag ska åka till Norrland om en vecka. Om man tar ett obefintligt höstlov får man skylla sig själv.

3. Jag får finbesök i helgen. Det kommer bli galet och alldeles, alldeles underbart.

4. Jag får tillgodogöra mig familjerätten. Äntligen får mina terminer i Stockholm lite utdelning och medan de andra juriststudenterna går in i väggen kan jag dra ner på tempot om några veckor.

Som sagt: Bara två timmar till. Värt.



Kommentarer
Postat av: Caroline

Tusen grattis till extrajobbet! Oj, så kul! Hur gamla är kidsen?

2010-10-02 @ 19:13:36
URL: http://engvall.almblad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0