Café Studentvägen



Innan vi gick på påsklov lovade jag och Mathilda varandra att spara en bit av varje sak vi bakade under veckan, så att den andre skulle få smaka. Så. Jag hann vara hemma ungefär tio minuter innan dagens lunch såg ut såhär. Jag gav högsta betyg på Mathildas bakverk och kan inte alls förstå varför hennes mamma gav henne bakförbud efter ungefär den tionde bakdagen?(!) Nu vet vi vår B-plan om juristkarriären inte funkar: Sara & Mathildas konditori! Mathilda tycker också att jag ska göra en offentlig bekännelse att jag faktiskt tycker om mandelmassa, så okej.. jag tycker om mandelmassa! (Jag vet inte vem jag har försökt lura, jag tycker ju om allt?) Woho!

Kommentarer
Postat av: Mattis

Dina bakverk fick också högsta betyg! :)

2011-04-28 @ 07:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0