Full vecka



Jag fick nästan hicka av min veckoplanering (jag överdriver bara lite nu eftersom de flesta veckor ser ut såhär i min kalender, men den här gången kunde jag nästan känna att mitt blodtryck ökade för en halv sekund) tills jag insåg att PM-inlämning, seminarium, PM-skrivning och jobb ska varvas med klassfest, norrlandsbesök, inflyttningsfest och en helg hemma på Eriksdal. Nu har jag lugnat ner mig, fixat håret inför kvällens klassfest och insett att det här verkar bli en alldeles förträfflig vecka iallafall. Jag tror att jag går igång på att ha mycket att göra.

Kommentarer
Postat av: malin

Haha, sara de roliga är att du alltid hinner med allt så du kan coola ner:D

2011-02-23 @ 10:37:11
URL: http://malinnordsten.blogspot.com
Postat av: Kajsa

Norrlandsbesök?

2011-02-23 @ 17:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0