Det där med nervösa föräldrar

Med fyra (!) dagar kvar till USA vet inte jag och Mathilda vem av våra föräldrar som verkar mest nervösa. Mathildas pappa ringde för några dagar sedan och sa med desperation i rösten att hon var tvungen att "snarast möjligast ordna ett internationellt gångbart försäkringsintyg och skicka säkerhetskopior honom!!!" Själv pratade jag med min mamma häromdagen. Det lät ungefär såhär:

Mamma: Sara! Jag sitter och tittar på CSI! En kvinna i USA har precis blivit ATTACKERAD!
Jag: Okej?
Mamma: Hon har blivit attackerad AV EN PUMA!!
Jag: ??
Mamma: SÅ NI MÅSTE SE TILL ATT AKTA ER FÖR ALLA PUMOR!!!!



Jag svarade att jag var mer nervös över alla tornados. Det var kanske inte det bästa svaret jag kunde ge henne.


Kommentarer
Postat av: Mamma

NEJ, DET VAR DET INTE!!! Och du har väl gjort kopior åt oss av dina internationellt gångbara försäkringsintyg?!

2011-06-02 @ 19:29:02
Postat av: Caroline

Det finns skorpioner också. Och skallerormar. Och gangsters. Tur att ni kan stämma allihopa. :-) HA DET JÄTTEKUL! Det vet jag att ni kommer att ha.

2011-06-03 @ 06:54:17
URL: http://engvall.almblad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0