Los Angeles

Hej alla! Det ar daligt med Internet har, men hant sen sist:

1. Vi lyckades kora ut fran San fransisco utan storre problem. Korde langs Highway 1 som var hur fin som helst! Den vagen var avstangd en bit sa vi fick aka upp via bergen for att komma fram till nasta vag. Det blev valdigt tyst i baksatet nar vi korde pa toppen av berget, men jag och Mathilda (som vagade kolla pa utsikten) njot!

2. I natt campade vi. Hittade den roligaste campingen nagonsin mitt ute i skogen och sov i bilen. Det var trangt, hart och kallt, men roligt. Idag ar vi lite omma, men det var det vart!

3. JAG HAR KORT BIL I LOS ANGELES! Nu ar vi har och ska hitta oss ett hostell och jag kommer aldrig mer tycka Stockholm ar laskigt att kora i. Vi har varit i Malibou ocksa, det var fint, men ingen Charlie Sheen sag vi...

HEJDAA! PUSS PA ALLA MAMMOR OCH PAPPOR!

Kommentarer
Postat av: Mamma o Pappa

Puss på eeeeeeeer!

2011-06-11 @ 10:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0