San fransisco

HALLAAAA!! Vi lever och nu lanar jag Internet av en skum polack sa jag maste vara lite kort:
1. Haggan holl vi pa att bli utan eftersom hon tappade bort passet innan vi akte. Med fem minuter tillgodo hann hon fixa nytt pass, vi gora ett nytt visum at henne och hon checka in bagaaget pa arlanda, sa allt ar i sin ordning!
2. Det blev lite krangel med bilen .. Kilroy glomnde namna en avgiftt vi visst skulle betala, men kvinnan som jobbade tyckte sa synd om oss att hon tog bort var envagsavgift och gav oss en storre bil. En mycket storre. Sa nu ar vi med dodge och den ar fin !
3. Vi har gatt genom hela SF de har tv[ dagarna. Golden gate,lomard street, Pier 39, Fishermans wharf etc.. Idag var vi pa alcatraz och det var sjukt haftigt!
Nu borjar polacken titta pa klockan.. vi aterkommer, imorgon tar vi dodgen och aker mot LA!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag kan bara säga åååååååh...ser härligt ut! Kram!

2011-06-09 @ 10:39:18
Postat av: Majski

Åh jag saknar er redan! Men ni ser ut att trivas, längtar till nästa inlägg :)

2011-06-09 @ 10:51:35
Postat av: Sarali

Åh, vad underbart! Ha så KUUUUL!

2011-06-09 @ 12:18:42
Postat av: Caroline

Ah, så underbart. Ni kommer helt säkert att trivas i LA också. Kanske blir ni kvar, headhuntade till någon storfilm. ;-)

2011-06-10 @ 08:47:15
URL: http://engvall.almblad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0