Vi går igång på män i cowboyhatt

Syster Sofia som sköter uppdateringarna här.
Innan jag ger er dagens skörd av USA-happenings så vill jag bara påpeka att det där med trosorna är sant och på riktigt.
I alla fall för Saras del, de andra vet jag inte.


Location: Hollbrock
Temperatur i luften: 36
Solkrämsfaktor: 20,
TopplesFaktor: 40%
Vindhastighet: Ganska hög, svalkar bra, märks att vi är i öknen.
Solbränna: Stigande
Gårdagens efterrätt: Oklar, friterad burrito med slemmig fyllning (men god)
Antal gånger vi tappat bort Mathilda på walmart: Har tappat räkningen!
Antal gånger vi bett personalen ropa efter henne i högtalarna: En. 

Sen sist har vi vandrat i Grand Canyon. Det var obeskrivligt. Jag tänker inte en försöka förklara hur häftigt det var, men mäktigt är bara ett ord som passar för att förklara. På vägen har vi stannat i flera mindre byar och fått känna på den amerikanska livsstilen på landet. Och till Lindas (eller okej, allas) förtjusning finns det hur många män i cowboyhattar som helst! Nu bilar vi vidare mot Albaquerque och Santa fe, hejhå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0