Det är kattfritt i Amerika.



För snart ett halvår sen hoppade fem skrikande tjejer framför min dator efter att biljetterna till USA var bokade (eller okej, nu ljög jag.. Linda hoppade inte, hon suckade åt oss och sa "var inte så jäkla tjejiga"). Hur det redan kan vara slutet på mars och bara 73 dagar (ja, såklart vi räknar) kvar till avresedagen har jag ingen aning, men vad jag däremot vet är att det kommer bli den bästa sommaren någonsin. Vi fantiserar mest om smutsiga cowboys och ben&jerryglass-smaker som inte finns i Sverige, men idag skissade vi faktiskt lite på den ungefärliga bilturen. Någon som har tips inför vår lilla (eh) roadtrip? Tur att vi har en hel sommar på oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0