Doluscup



























Jag har blåmärken över hela underarmarna, stukade handleder och trötta ben, men vad gör det? Har haft en heldag på juridiska föreningens volleybollturnering "doluscup". Klackligan vann inte (om jag ska vara helt ärligt vann vi inte ens en enda match..) men vi var bäst och mest matchade av alla (vilket resluterade i många bra gruppbilder). Eftersom vi inte var bäst på planen satsade vi istället på att vara bäst på den efterföljande festen och det var nog någonting som jag faktiskt tror att vi lyckades med..

Kommentarer
Postat av: Majkiiiz

Jag blir nästan rörd, vad fina vi var :)

2011-05-15 @ 10:04:02
Postat av: Sara

Jag med!!! =)

2011-05-15 @ 23:28:59
URL: http://sarasaamel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0