PM-skrivande

Just nu är det skrivstuga här på Studentvägen, eftersom det sista obligatoriet - en PM om påföljder, ska lämnas in om en vecka. En av alla fördelar med att ha Mathilda på andra sidan väggen är att man bara kan ställa en fråga till väggen över saker som är svåra och få ett svar. Min PM-skrivardag har gått ganska bra idag. Jag vet inte hur Mathildas riktigt har gått, mer än att hon (utöver att svara på mina frågor) frågade för en stund sedan om "det var ett tecken på effektivitet om datorns skärmsläckare går igång". Kanske inte, men bra svar på mina frågor hade hon iallafall!

Kommentarer
Postat av: Mattis

Om skärmsläckaren går igång har jag iaf inte fuskat med att sitta och kolla på olikka bakbloggar, och det är väl iaf nåt positivt?



.....eller?

2011-05-17 @ 15:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0