GO BULLS.



Titta, punggreppet (förlåt mamma) funkar här också! Brunetten är Therese som jag åkte hit med (för er som inte vet det) och tjejen till höger om tjuren är Jessica - vår kanadensiska roomie. Blondinerna längst ut är från Danmark och bor i samma hus som oss. Idag bjöd skolan på BBQ och jag åt en (håll i er Emma och Mattis) soft cookie med vit choklad. Kan ha varit det gooodaste någonsin! Vi har också fått veta att vi inte ska gå till Walmart någon mer gång, för det är ett "ghetto-walmart". Stabilt läge!

Kommentarer
Postat av: Mattis

SARA du ser ut att ha det underbart!!! :D Sköntatt se att du inte glömt bort din pose också - vissa saker ändras liksom aldrig....? Haha mig lurar du inte, jag tror du (som den sanna Walmart-shopper du är)kommer ta varje chans du får att spendera lördagkvällarna på Walmart! ;)

2012-08-24 @ 08:58:44
Postat av: Mamma Anne

Rara Sara!

Jag är härdad;)

2012-08-24 @ 10:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0