FIRA OBAMA MED EN BULLE?

Ni som har missat Kakklubben.blogg.se (vilket ni inte får göra - kolla in kategorin Kladdkakor så förstår ni!) har också missat att jag har spårat på kanelbullsfronten den sista tiden. Det är svårt att inte göra det, eftersom det finns så många sätt att äta kanelbullar på här i USA...
 
 
1. Du kan äta en helt vanlig bulle. Vanlig? Kanske ni tänker. Svar: ja, här är en vanlig kanelbulle i USA.
 
 
2. Du kan äta kanelbulls-pannkakstårta till frukost. Jag älskar International House Of Pancakes.
 
 
3. Du kan äta kanelbullekakor. De här var såna där chewy cookies som jag är galen i. Åh!
 
 
4. Du kan baka egna kanelbullar. Det tar en minut + 20 i ugnen.
 
 
5. Du kan äta specialtoppade kanelbullar. När man trodde de amerikanska kanelbullarna redan var extra-allt.
 
Inatt vaknade jag av att amerikanerna i lägenheten skrek högt av lycka när Obama vann. Så. Idag firar vi Obama med en kanelbulle i någon form och laddar för kvällens prov i Business Law...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0