COURSES.

 
Jag tror inte mamma har sett den här bilden, men det är vi fyra som bor i samma lägenhet! Jag (hoppas jag att ni känner igen, trots att jag inte gapar), Kortni (amerikan och nej jag har inte stavat fel), Therese (också Uppsalastudent) och Jessica (från Canada).
 
Jag har varit i skolan hela dagen idag och just därför tänkte jag berätta vilka kurser jag läser:
International Law. Med en lärare som tror att han är historiker och frågar ut alla om USA och hela världens historia. Nu vet jag tillexempel att Ghana var det första afrikanska landet som blev självständigt. Hoppas det inte kommer på tentan. Communications Law. Amerikansk yttrandefrihet. Jag pluggar glosor. International Human Rights, Constitutional Law och Business Law. Det är mycket juridik och jag förstår ungefär hälften av allt som sägs, men lika glad är jag för det. PUSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Mamma Anne

Vad fina ni är allihopa och DUKTIGA!Vad läser Kortni och Jessica? Förresten...det kan hända att jag är liiite brunare än vad ni är;) KRAAAAAAAM

2012-09-07 @ 13:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0