STRESSAD TJEJ

 
Jag håller på att stressa ihjäl mig för att: 1. Vi har ett prov ikväll. 2. Vi har två prov imorgon. 3. Vi har ett prov på måndag. 4. Vi har en viktig inlämningsuppgift till nästa torsdag som jag inte förstår ett enda ord av. 5. Jag ska ha läst ett rättsfall tills imorgon som knappt förstår rubriken på. 6. Jag borde ha kommit igång med en av uppsatserna. 7. Jag måste ligga före eftersom jag inte vill plugga någonting när jag har gäster!!
 
Så. Just nu är skolan det enda som jag lägger energi på. Jag försöker tänka på att mina föräldrar kommer om en vecka (hurra!) och att jag har ett kilo amerikanska blåbär i frysen (hurra!)

Kommentarer
Postat av: Mattis

Kämpa på vännen, du är så duktig så du kommer klara det galant! KRAM!

2012-09-26 @ 15:29:21
Postat av: Louella

Det där kommer du fixa galant. Fast det känns ju aldrig så när man har allt det jobbiga framför sig. Du har något mer att se framemot... Valle har nämligen postat ett brev till dig, han blev överlycklig över godisarna fast han trodde inte riktigt på det där med alligatorn=) Måste nog visa honom din blogg... Sköt om dig bönan!!Kram

2012-09-26 @ 20:58:52
Postat av: Emma

Kämpa på, du kommer fixa det där! :) KRAAAM

2012-09-27 @ 09:38:47
URL: http://emmaleven.blogg.se
Postat av: Anonym

Sara! Det bästa du gör är att använda dig av stressen som en positiv energi. Låt stressen göra att du blir disciplinerad och strukturerad, för vi vill alla ha kontroll över situationen så gör det du måste, läs det du behöver för att känna dig lugn. Du kommer fixa det och när du väl är där - så kan du njuta och ta några djupa andetag:)

2012-09-27 @ 20:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0