USF CAMPUS GYM

 
 
På Hildas begäran - några glimtar av gymmet på USF. Jag vågade dock inte mer än smyga upp kameran och ta några snabba bilder för jag har redan fått några tillsägelser(...) Första gången hade jag för lite kläder på mig (det är inte som ni tror - jag hade mitt vanliga turkosa/blåa linne som tydligen visade för mycket rygg, haha!) och andra gången använde jag mig inte av clipsen som håller vikterna på plats. Ja, de är lite kinkiga. Däremot är de grymma på att köra spinningpass! Jag har aldrig varit så svettig som jag var efter en omgång av "power cycling". De spelar grym musik på högsta volym (ingen tänk-på-öronen-ljudbegränsning här) och framför oss har vi en gigantisk TV-skräm som tar oss runt olika världsdelar (idag cyklade vi runt i Mexico, förra veckan var det Bahamas). Det enda negativa är att jag ibland inte förstår vad instuktören menar. Som idag, när jag trodde vi var färdiga och var helt slut - då hade vi TIO minuter kvar av passet(!) Nåväl. Jag överlevde det och jag överlevde att bli utpekad i klassen och tvingad att berätta Supreme Courts reasoning av ett rättsfall. Det som inte dödar, det härdar!

Kommentarer
Postat av: Mattis

Finns det maskiner som innebär att man går uppför en evig trappa???

2012-09-12 @ 23:50:02
Postat av: Caroline

Oj hjälp, det där med Supreme court lät ju superläskigt, well done, men jag skrattade gott åt gymhistorien. :-) Tack för det!

2012-09-16 @ 22:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0